loading...
اس ام اس هايي كه هيچ جا نديدي
Mahdi بازدید : 119 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 


0 0
|/|/
//

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام

 


O,,
I”

L

 

….,O
L”       

 

O

I

L

 

,…./”””;|O

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.

 






. To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @





1
.
2
.
3
تموم شد!

^^
((@@))
/
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!

 
 

@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو كج بگیر ، ببین از دوریت چی میكشم!

 



10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+""+  .+""+.
+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"



/) /)
         @@ _____/
         / /    ____   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!





م♥

          ی♥

              ب♥

             و♥

          س♥

        م♥

 ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-



~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.



*   *     *  *

*       *

*          *

*      *    *

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.




~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

 



fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?
Boro Paiin

*

*

*

*

Jat Paiintar Az In Harfast

*

*

*

*

*

**..  ..**.

*.     *     .*
 *.        .*
 * _ *

jat in jast!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به همه ي عزيزان اين وبلاگ هرروز اپديت مي شود اميدوارم با كمك شما عزيزان و با نظر دادن بتوانم اين وبلاگ را زيبا و پر از اس ام اس هاي زيبا كنم با تشكر نظر يادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما عزيزان دوست داريد چه مطلب يا اس ام اس هايي در سايت بيش تر از همه قرار گيرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 3,173
  • بازدید کلی : 63,130
  • کدهای اختصاصی
    بلاگفا چت